Počet záznamů: 1  

Marketing obchodní firmy

  1. S-SE 3451
    Zamazalová, Marcela
    Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2009. -- 232 s. : il. ; 24 cm. -- (Manažer. Marketing). -- Abstrakt: V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. -- ISBN : 978-80-247-2049-4 (brož.).
    obchodní podniky. marketingový management. trading companies. marketing management. příručky. handbooks, manuals, etc
    334.711. 658.8:005. (035)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.