Počet záznamů: 1
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Údaje o názvu Analýza marketingové strategie vybraného podniku [rukopis] = Analyse of marketing strategy in chosen enterprise / Pavel Štefanik Souběž.n. Analyse of marketing strategy in chosen enterprise Osobní jméno Štefanik, Pavel, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2009 Fyz.popis 49 l., [9] l. příl. : il., mapy Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Dal.odpovědnost Holčák, Tomáš (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * konkurence * podniky Předmět.hesla marketingový mix zákazník firemní jednotící prvky blíže k zákazníkovi marketing marketing mix customer competition unifying element of company close to the customer Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 334.72 * 339.137 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00069825 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4310 4212129756 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1