Počet záznamů: 1  

Komerční bankovnictví se zaměřením na retailovou klientelu

  1. S-DIP 817
    Dovrtělová, Hana, 1984-
    Komerční bankovnictví se zaměřením na retailovou klientelu [rukopis] = The commercial banking with a view to the retail custom / Hana Dovrtělová. -- 2009. -- 70 l. : il. -- Abstrakt: V mé diplomové práci se zabývám komerčním bankovnictvím na českém bankovním trhu a otázkou, zda je výhodné rozšiřování retailové klientely pomocí inovativních drobných poboček. Každá česká obchodní banka má ve svém portfoliu nabídku služeb pro segment drobných klientů, který je nazývám retailovým segmentem, a každá banka používá vlastní strategii, jak na tyto klienty zapůsobit. Banky rozšiřují své prodejní sítě nejen výstavbou nových honosných poboček, ale také pronajmutím menších prostor například v supermarketech. Jedná se o levnější způsob a navíc jsou tyto pobočky klientům k dispozici v delším otevíracím čase. V části případové studie této práce se zaměřuji na provoz Volksbank Shopů, což je projekt drobných poboček Volksbank CZ otevíraných v obchodním řetězci Kaufland. Volksbank CZ se tak otevřením celkem 32 Shopů po celé České republice snažila dostat více do podvědomí klientů a rozšířit tak jejich počet.. -- Abstrakt: In my diploma thesis I deal with the commercial banking in the Czech banking market and with the question if it is profitable to expand the number of retail clients by means of new small branch offices. Every Czech commercial bank has also in its products and services portfolio an offer of services for the segment of minor clients, which is called the retail segment, and every bank uses its own strategy to impress its clients. The banks extend their sales networks not only by building-up new brownstone branch offices but also by renting smaller places e.g. in the supermarkets. It is cheaper and these smaller offices also offer longer opening hours to their clients. In the practical part of this thesis I focus on the operation of the Volksbank Shops which as a project of the small Volksbank CZ branch offices were opened in the trade chain Kaufland. The aim of Volksbank CZ was to open 32 shops in total all over the Czech Republic and thus to become familiar to people and expand the number of its clients.
    Anděl, Jiří. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    bankovnictví - Česko. bankovní systémy - Česko. bankovní služby - Česko. retailová klientela. Volksbank CZ. drobné pobočky. běžný účet. Banking. Retail Custom. branch office. portfolio. clients. diplomové práce
    336.717. (437.3). 657. 351.72. 336.711/.713. 336.71. (043)378.2. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.