Počet záznamů: 1  

Image města Teplice

  1. Údaje o názvuImage města Teplice [rukopis] = Image of the town Teplice / Jan Žahour
    Osobní jméno Žahour, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2008
    Fyz.popis48 l., 2 l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktImage města Teplice Tato práce se zaměřuje na průzkum vnitřní image města Teplice. Teoretická část se zabývá nejdříve marketingem obecně. Ten se původně používal v podnikatelské sféře jako nástroj pro ovlivnění spotřebního chování zákazníků. V současné době se však marketing používá také pro efektivní řízení města. Zabývá se tím, jak přilákat do jednotlivých měst turisty a investory, a jak je přimět ke spotřebě tamních výrobků. Jsou zde uvedeny také podmínky vzniku teritoriálního marketingu, definice a typy teritoriálního marketingu. Práce identifikuje jednotlivé fáze a druhy financování teritoriálního marketingu s faktory ovlivňujícími finanční náročnost. Image města je vybraným subtypem teritoriálního marketingu. Je to suma subjektivních dojmů a představ, které lidé mají o konkrétním teritoriu. Cílem města je vytvořit pozitivní image. Některým městům se podařilo zformulovat slogan symbolizující image města. Tyto slogany se staly velmi populární. V praktické části (dotazníkové šetření) byla zkoumána vnitřní image města Teplice, tedy to, jak obyvatelé Teplic vnímají vlastní město.
    Image of the town Teplice This study focuses on the research of the inner image of the city Teplice. The theoretical part describes Marketing from general point of view. Originally, Marketing used to be applied in the commercial sphere as a tool for influencing the customer purchases. Nowadays, marketing is used also for effective town managing. It is about how to draw the tourists and investors into the certain towns, how to make them buy the products or services. You can also learn presumptions for the territorial marketing establishment, definitions and teritorial marketing types. The thesis describes certain stages and types of teritorial marketing financing with elements affecting expensiveness. Town image is the type of teritorial marketing. It is a combination of subjective impressions and images which people have about the specific territory. Some towns came off formulating their motto which symbolizes the city image. These slogans have become very popular. In the practical part of the study (questionnaire) I investigated the inner image of Teplice, it means how inhabitants of Teplice feel about their town.
    Dal.odpovědnost Koutský, Jaroslav, 1981- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * teritoriální marketing - financování - Teplice (Česko)
    Předmět.hesla image * vnitřní image * marketing * teritoriální marketing * město * Teplice * výzkum * financování * efektivní * řízení * image * inner image * marketing * territorial marketing * town * Teplice * research * financing * effective * managing
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    MDT339.138 * 658.8 * (437.315) * 332.146
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00031674
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 38614212127575sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.