Počet záznamů: 1  

Analýza image Fakulty sociálně ekonomické UJEP v Ústí nad Labem

  1. S-DIP 724
    Čada, Peter, 1983-
    Analýza image Fakulty sociálně ekonomické UJEP v Ústí nad Labem [rukopis] = Image analysis of Faculty of social & economic studies UJEP v Usti nad Labem / Peter Čada. -- 2008. -- 90 l., 5 l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Obsahuje tabulky. -- Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na význam image v marketingové strategii školy. Upozorňuje na význam dobré image v dnešním vysoce konkurenčním prostředí a význam správné marketingové komunikace, která je neodmyslitelným nástrojem vytváření dobré image. Fakulta sociálně ekonomická (FSE) Univerzity Jana Evangelisty Purkyně (UJEP) v Ústí nad Labem se jako každá organizace snaží dosahovat svých krátkodobých a dlouhodobých cílů. Mezi tyto cíle patří především kvalitní pedagogický sbor, kvalitní studijní program, dobrá spolupráce se studenty a podniky či dostatek finančních prostředků. Nejen s využitím těchto prvků vzdělává a po všech stránkách rozvíjí své studenty, učí je samostatnosti a také důležitosti vlastního názoru. Pro dosažení těchto cílů musí neustále pozitivně formovat svou image prostřednictvím školní identity, kultury, designu a komunikace. V této práci analyzuji image FSE UJEP. Jednotlivé informace byly získány z propagačních materiálů školy, z webových stránek FSE a z dotazníkového šetření. Na základě všech výzkumů navrhuji v závěru své práce managementu školy aktivity vedoucí ke zlepšení celkové image.. -- Abstrakt: This thesis is focused on the importance of image in the marketing strategy of a school. It tries to highlight the importance of a good image in today's highly competitive market environment and also emphasizes the importance of a proper marketing communication, that is essential tool how to create a good image. The Faculty of social & economic studies (FSE) Jan Evangelista Purkyně University (UJEP) in Usti nad Labem is trying to achieve its short-term and long-term aims as any other organization. Among these aims belong above all: top pedagogic committee, high-quality study programmes, good cooperation between students and firms or sufficient number of financial assets. Not only with taking advantage of these elements educates and on all hands evolves its students, teaches them to independency and importance of their own opinion. For achievement of these aims must all the time positively form its image through the medium of school identity, culture, design and communication. I analyze in my thesis image of FSE. Information were obtained from the promotional materials of the school, from web sides of FSE and from questionnaire inquiry. On basis of all researches I suggest activity leading to improvement general image in enclosure of my thesis.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Sociálně ekonomická fakulta. vysoké školy. kultura školy. marketing. Image školy. analýza image. komunikace školy. Image of school. image analysis. school culture. school communication. . marketing research. diplomové práce
    339.138. 658.8. 373/378:005.73. 351.851. 378

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.