Počet záznamů: 1
Analýza marketingové strategie firmy Měď Povrly a.s
Údaje o názvu Analýza marketingové strategie firmy Měď Povrly a.s. [rukopis] / Martina Slivková Osobní jméno Slivková, Martina, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2007 Fyz.popis 47 l., 3 l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva. Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * obchodní společnosti Předmět.hesla Marketingová strategie marketingový mix analýza vnějšího a vnitřního okolí SWOT analýza Marketing strategy marketing mix analyse of the external and internal surroundings SWOT analyse Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.1 * 347.72 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008993 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3383 4212125288 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1