Počet záznamů: 1  

Analýza marketingové strategie firmy Měď Povrly a.s

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingové strategie firmy Měď Povrly a.s. [rukopis] / Martina Slivková
    Osobní jméno Slivková, Martina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2007
    Fyz.popis47 l., 3 l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * obchodní společnosti
    Předmět.heslaMarketingová strategie marketingový mix analýza vnějšího a vnitřního okolí SWOT analýza Marketing strategy marketing mix analyse of the external and internal surroundings SWOT analyse
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.1 * 347.72
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008993
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 33834212125288sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.