Počet záznamů: 1
Realizace marketingové strategie v cukrárně Barborka v Ústí nad Labem
Údaje o názvu Realizace marketingové strategie v cukrárně Barborka v Ústí nad Labem [rukopis] / Michaela Stehlíková Další variantní názvy Realizace marketingové strategie v cukrárně Barborka v Ústí nad Labem Osobní jméno Stehlíková, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2007 Fyz.popis 46 l., 13 l. příl. : il., tabulky Poznámky Lic. smlouva. Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * obchodní společnosti Předmět.hesla cukrárna marketingová strategie marketingové prostředí marketingový mix SWOT analýza confectionery marketing strategy marketing environment marketing mix SWOT analysis Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.1 * 347.72 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008996 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3384 4212125289 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1