Počet záznamů: 1
Zásady tvorby marketingové strategie
Údaje o názvu Zásady tvorby marketingové strategie / Jan Tomek Osobní jméno Tomek, Jan, 1932- (autor) Údaje o vydání 2. vyd., v Institutu řízení 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Institut řízení, 1991 Fyz.popis 69 s. : tab., grafy, schémata ; 21 cm ISBN 80-7014-035-6 (Brož.) Poznámky V tir. název Marketing v podnikové strategii. 2000 výt. Odkazy na lit. Pozn. Přehl. lit Předmět.hesla marketing * marketingový management Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.138 * 658.8:005 * (035) * 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-S 12178 3149180449 sklad E Doba výp. 31 dní P-S 12178 3149180450 sklad E Doba výp. 31 dní P-S 12178 3149180452 sklad E Doba výp. 31 dní P-S 12178 3149180453 sklad E Doba výp. 31 dní P-S 12178 3149183320 sklad E Doba výp. 31 dní P-S 12178 3149180451 sklad E Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1