Počet záznamů: 1
Psychologie reklamy
Údaje o názvu Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková Osobní jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (autor) Údaje o vydání 2., rozš. a aktualiz. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2002 Fyz.popis 264 s. : il. (většinou barev.) ISBN 80-247-0402-1 (váz.) Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Komárková, Růžena, 1944- (autor) Předmět.hesla psychologie * reklama a propagace * psychologie reklamy Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 159.98:659.1 * 159.9 * 659 * 659.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-S 17266 3149260209 kat. politologie a filozofie FF pouze prezenčně U-EK 7 4343000084 volný výběr P750 2002 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1