Počet záznamů: 1  

Distanční výuka na speciálních základních školách během pandemie nemoci Covid-19 na Děčínsku

  1. DA 13842
    Turková, Jana, 1984-
    Distanční výuka na speciálních základních školách během pandemie nemoci Covid-19 na Děčínsku / Jana Turková. -- 2022. -- 78 listů : grafy. -- Oponent Jiří Škoda. -- Vedoucí práce David Bauer. -- Abstrakt: Představená bakalářská práce se zabývá distanční výukou studentů na základní škole speciální během světové pandemie nemoci covid-19. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedené kapitoly, týkající se pandemie nemoci covid-19, nejdůležitější údaje, data, legislativní rámec atd., další kapitola se zabývá speciálním školstvím a přehledem hendikepů, se kterými se zde pracuje, další kapitola se věnuje metodám práce se žáky s hendikepem a poslední kapitola v teoretické části se věnuje popisu oblasti, kde probíhal výzkum - tedy okresu Děčín. Praktickou část tvoří popis použitého výzkumného nástroje a metodologie realizovaného výzkumu, jeho výsledky a komentáře. Cílem této práce bylo zmapovat klady a zápory využití distančního typu výuky, adekvátnost jejího využití ve speciálním školství a spokojenost pedagogů s tímto typem výuky. Na základě výzkumu v praktické části byly formulovány závěry a doporučení pro praxi.. -- Abstrakt: The presented bachelor thesis deals with distance teaching of students at a special primary school during the world pandemic of the covid-19 disease. The work has two parts: theoretical and practical. The theoretical part contains chapters related to the covid-19 pandemic, the most important data, dates, legislative framework, etc., the next chapter deals with special education and an overview of the handicaps, which are worked on here, the next chapter deals with methods of working with students with handicap and the last chapter in the theoretical part deals with the description of the area where the research took place - the district of Děčín (North Bohemia). The practical part consists of a description of the research tool used and the methodology of the research, its results and comments. The aim of this work was to map the pros and cons of using the distance type of teaching, the adequacy of its use in special education and the satisfaction of teachers with this type of teaching. Based on the research in the practical part, conclusions and recommendations for practice were formulated.
    Škoda, Jiří, 1972-. Bauer, David. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Centrum pedagogické praxe
    speciální vzdělávací potřeby. distanční vzdělávání. podpůrná opatření (vzdělávání). covid-19. Děčín (Česko : okres : 1960-). pandemie nemoci covid-19. speciální vzdělávání. lockdown. covid-19 pandemic. special education. lockdown. distance learning. special education need. bakalářské práce
    376.04. 37.018.43. 37.04. 616.921.5. (437.315). (437.15). (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.