Počet záznamů: 1  

Používání popisného jazyka v německé sociální práci u dětí ohrožených stigmatizací

  1. DA 13980
    Vondráček, Denis, 1998-
    Používání popisného jazyka v německé sociální práci u dětí ohrožených stigmatizací / Denis Vondráček. -- 2022. -- 39 stran + 1 CD. -- Vedoucí práce Alexandra Petrů. -- Oponent Kateřina Riedelová. -- Abstrakt: Práce se zabývá popisným jazykem (nezaujatým jazykem, jazykem bez předsudků) u dětí, které jsou ohrožené stigmatizací. V práci je popsána problematika současného stavu a také důvody, proč je důležité v dnešní době nezaujatý jazyk používat. Bakalářská práce je situována do několika kapitol, kde jsou probírány důležité teorie a definice přístupů, které jsou spojovaný s popisným jazykem. Teorie a přístupy jsou doplněné o informace od sociální pedagožky a sociální pracovnice z Německa.. -- Abstrakt: The work deals with bias - free language (unbiased language, language without prejudices) in children who are at risk of stigma. The thesis describes the issues of the current state and also the reasons why it is important to use an unbiased language today. The bachelor thesis is situated in several chapters, which discuss important theories and definitions of approaches that are associated with Bias - free language. Theories and approaches are supplemented by information from a social pedagogue and a social worker from Germany.
    Petrů, Alexandra. Riedelová, Kateřina. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce
    sociální práce. stigma (sociální psychologie). Německo. stigmatizace. labeling. sociální pracovník. děti. popisný jazyk. stigmatization. labeling. case worker. children. bias - free language. bakalářské práce
    364-78. 316.662-022.212. (430). (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.