Počet záznamů: 1  

Komparace dílčích oslabení čtení a psaní v raném věku

  1. DA 12736
    Stiebalová, Alena, 1970-
    Komparace dílčích oslabení čtení a psaní v raném věku / Alena Stiebalová. -- 2020. -- 61 listů : grafy. -- Oponent Ilona Pešatová. -- Vedoucí práce Jan Tirpák. -- Abstrakt: Bakalářská práce s názvem "Komparace dílčích oslabení čtení a psaní v raném věku" je zaměřena na problematiku rizik poruch čtení a psaní u dětí nastupujících do prvních tříd základních škol a s odkladem školní docházky v přípravných třídách základních škol.Bakalářská práce se skládá z teoretické a empirické části. V teoretické části jsou často diskutována témata z oblasti problematiky dílčích funkcí, narušené komunikační schopnosti a školní zralosti. Empirickou část tvoří výsledky šetření pomocí Testu rizik čtení a psaní pro rané školáky (Švancarová, Kucharská, 2001). Cílem výzkumného šetření je identifikace, analýza a porovnání dílčích oslabení čtení a psaní u vybraných skupin respondentů. Na základě výzkumu jsou formulovány závěry, doporučení využitelná v praxi speciální pedagogiky intervence a dílčích disciplín pomáhajících profesí.. -- Abstrakt: The bachelor's thesis entitled "Comparison of partial reading and writing weakenings in early age" is focused on the issue of risks of reading and writing disorders in childern entering the first grades of primary schools and with the postponement of school attendance in preparatory classes of primary schools.The bachelor thesis consists of a theoretical and empirical part. The theoretical part discusses topics in the field of partial functions, impaired communication skills and school maturity. The empirical part consists of the results of a survey using a standardized Test of reading and writing risks for early schoolchildern (Švancarová, Kucharská, 2001). The aim of the research survey is to identify, analyze and compare partial impairments of reading and writing in selected groups of respondents. Based on the research, conclusions are formulated, recommendations usable in the practice of special pedagogy of intervention and partial disciplines of helping professions.
    Pešatová, Ilona. Tirpák, Jan, 1983-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra speciální a sociální pedagogiky
    školní zralost. zahájení školní docházky. čtenářská pregramotnost. dyslexie. dysgrafie. školní připravenost. rizika poruch čtení a psaní. přípravné třídy. school maturity. school readiness. risks of reading and writing disorders. preparatory classes. bakalářské práce
    373.29. 028.1-021.67. 616.89-008.434.5. 616.89-008.435. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.