Počet záznamů: 1  

Narativní struktury v reklamě

  1. Údaje o názvuNarativní struktury v reklamě / Daniela Kalinová
    Osobní jméno Kalinová, Daniela, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis51 listů
    PoznámkyVedoucí práce Jiří Koten. Oponent Vladimír Trpka
    AbstraktBakalářská práce s názvem Narativní struktury v reklamě se věnuje audiovizuálním reklamám, které jsou založeny na narativitě. V první kapitolách teoretické části se práce věnuje vysvětlení pojmům souvisejících s audiovizuální reklamou. V druhé části se věnuje pojmům produktivní kategorie a narativity, tyto pojmy jsou důležité pro praktickou část bakalářské práce. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na analýzu a popis vybraných reklamních spotů dle produktivních kategorií. Předkládaná práce analyzuje reklamní texty z výběrového korpusu, zdůvodňuje, na čem je vystavěn jejich účinek. Závěr práce obsahuje především dosažené poznatky-vyjmenování narativních prostředků, které se v reklamě uplatňují, a pojmenování vzorců, které se v analýzách opakují.
    The Bachelor thesis - Narrative Structures is Advertisement concerns the audiovisual advertisement that is based on the narrative structures. In the first chapters of the theoretical part, the explanation of concepts of audivisual advertisement is explained and described. In the second part, the bachelor thesis concerns the terms of productive category of narrativity. These terms are important for the practical part of the bachelor thesis. The practical part of this bachelor thesis concerns the analysis and description of chosen advertisement spots according to the productive categories. This thesis analyses the advertisement texts from the chosen corpus and then it explains on what the text´s impact is based on. The conclusion of this thesis includes some acquired findings. Also, it includes the listing of the narratives means that are applied in the advertisement and it includes the listing of some patterns repeating in the analysis.
    Dal.odpovědnost Koten, Jiří, 1979- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Trpka, Vladimír (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * televizní reklama * narativita
    Předmět.hesla audiovizuální reklama * audiovisual advertisement * narrativity
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 659.1:654.198 * 303.686:808.543 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184177
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 124953300712495sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.