Počet záznamů: 1  

E-mailová kampaň pro elektrotechnickou firmu vyrábějící frekvenční měniče sloužící k řízení otáček elektromotoru

  1. DA 9940
    Zemanová, Kristýna, 1996-
    E-mailová kampaň pro elektrotechnickou firmu vyrábějící frekvenční měniče sloužící k řízení otáček elektromotoru / Kristýna Zemanová. -- 2018. -- 64 stran : ilustrace, grafy, schémata. -- Oponent Čeněk Celer. -- Vedoucí práce Lucie Povolná. -- Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá e-mailingem pro nejmenovanou elektrotechnickou firmu. Cílem práce je zjistit, zda opětovné zavedení pravidelného e-mailingu zvýší zájem příjemců o produkty firmy a které typy newsletterů jsou v technickém odvětví efektivnější variantou. Stanovených cílů bude dosaženo pomocí realizace e-mailové kampaně a následným testováním newsletterů A/B testovací metodou. Data získaná z e-mailové kampaně budou zpracována a vyhodnocena pomocí nastavených metrik. Výsledky kampaně budou využity k optimalizaci newsletteru. Dále také ke zjištění, zda opětovné zavedení e-mailingu povede ke zvýšení zájmu o produkty, a nakonec zda je e-mailing firmou dobře uchopen ve smyslu toho, na jakých pozicích jsou sledované hodnoty týkající se e-malingu ve společnosti.. -- Abstrakt: This bachelor thesis deals with e-mailing for an unnamed electrotechnical company. The aim of the thesis is to find out whether the re-introduction of regular e-mail will increase the interest of recipients about the products of the company and which types of newsletters are more effective in the technical sector. The set goals will be achieved by implementing an email campaign and then testing the A / B newsletters with a test method. Data collected from an e-mail campaign will be processed and evaluated using the metrics set. The campaign results will be used to optimize the newsletter. Next, to find out whether re-introduction of e-mail will lead to increased interest in products and, ultimately, whether the e-mailing company is well-behaved in terms of what positions the e-mailing values in company are being monitored for.
    Celer, Čeněk, 1954-. Povolná, Lucie. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    marketingová komunikace. přímý marketing. E-mailing. Google Analytics. marketing communication. direct marketing. bakalářské práce
    658.8:316.77. 658.849.2. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.