Počet záznamů: 1
10 smrtelných marketingových hříchů
Údaje o názvu 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [překlad Jiří Adamík, Josef Malý] Variantní názvy Deset smrtelných marketingových hříchů Osobní jméno Kotler, Philip, 1931- (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2005 Fyz.popis 139 s. ; 25 cm ISBN 80-247-0969-4 (váz.) Poznámky Přeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík Originál Ten deadly marketing sins Předmět.hesla marketing * marketingový management * marketing * marketing management Forma, žánr příručky * handbooks and manuals Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 * 658.8:005 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 2988 3300039709 volný výběr P711 2005 vypůjčený (Doba výp. 31 dní; do 20.01.2025)
Počet záznamů: 1