Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE / Jan Hron
    Osobní jméno Hron, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2017
    Fyz.popis66 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD
    PoznámkyOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2018
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
    Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * neziskové organizace * sociální podniky * podporované zaměstnávání
    Předmět.heslačajovna zákazník chráněné pracoviště tearoom customer non-profit organization sheltered workplace
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 061.2 * 334.012.46 * 347.191.11 * 334.012.44 * 364-787.4 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179631
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 93153300709315sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.