Počet záznamů: 1  

Integration von Onlineelementen in den Unterricht mit dem Schwerpunkt von Onlinevideoseminaren mit integrierter Kontrolle und Nutzungsanalysen

  1. DA 8463
    Liborová, Blanka, 1970-
    Integration von Onlineelementen in den Unterricht mit dem Schwerpunkt von Onlinevideoseminaren mit integrierter Kontrolle und Nutzungsanalysen / Blanka Liborová. -- 2017. -- 82 listů : ilustrace, grafy, schémata. -- Oponent Marie Maroušková. -- Vedoucí práce Martin Lachout. -- Název a text práce v německém jazyce. -- Abstrakt: Předložená práce se zabývá používáním a výrobou online videí a jejich integrací do výuky. Práce je založena na třech hypotézách: 1. Kapitola online videa musí být stručná a obsah by měl být vysvětlen v době kratší než 5 minut. 2. Video musí být koncipováno tak, aby umožňovalo snadné vyhledávání dalších faktů k tématu. 3. Při výrobě videa je důležité kombinovat stránku vizuální se stránkou akustickou, a to tak, aby byl podnícen proces chápání. V diplomové práci jsou popsány již existující teorie k online studiu a následně provedena analýza skutečného chování uživatelů, kteří online videa používají. Analýza v diplomové práci je založena na údajích několika stovek uživatelů ve čtyřech různých přednáškách a dvou cvičeních. Výsledky analýz jsou porovnány s výsledky studie University of Rochester spolu s MIT a s největším vzdělávacím online portálem edX. Hypotézy jsou porovnány s výsledky průzkumu, v práci je doporučení, jak má být online video integrováno do výuky a na základě výsledků průzkumu je vytvořeno ukázkové video.. -- Abstrakt: Integration of online elements into the classroom with a focus on online video seminars with integrated learning control and the use of analyzes. This work is targeted to find out how Students are using online video seminars and how to create online video seminars to be integrated into classes. It is based on 3 hypothesizes: 1. A chapter in a video seminar must be brief and explain a matter in less than 5 minutes. 2. A video seminar must be designed in such a way that it is suitable for looking up facts. 3. In the case of production format, it is important to combine the visual recording and the acoustic recording in such a way that a cognitive process is stimulated. After describing the theories of online learning and describe the use of online video seminars we analyzed the real behavior of users watching online video seminars. My analysis is based on data of several hundreds of users watching 4 different lectures and 2 tutorials. The results of my analyses was than verified with a study performed by the University of Rochester together with the MIT and the largest online education portal edX. From the results of the thesis the 3 hypothesizes where verified, a recommendation how to integrate online video seminars into classes has been given and a sample video from the recommendations was created.
    Maroušková, Marie, 1939-. Lachout, Martin. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky
    němčina. předmětová didaktika. jazyková výuka. počítačem podporovaná výuka. E-Learning. online video. multimedilní výuka. digitální výuka. didactics. multimedia teaching. digital teaching. diplomové práce
    811.112.2. 37.016.026. 37.091.3:004. 81'24. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.