Počet záznamů: 1
Marketing v cestovním ruchu
Údaje o názvu Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci / Dagmar Jakubíková Osobní jméno Jakubíková, Dagmar, 1948- (autor) Údaje o vydání 2., aktualiz. a rozš. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2012 Fyz.popis 313 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-4209-0 (brož.) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Abstrakt Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu Předmět.hesla marketing cestovního ruchu * tourism marketing Forma, žánr monografie * monographs Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 338.487:658.8 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 9181 3300014562 volný výběr P390 2012 Doba výp. 31 dní KB 9181 3300014563 volný výběr P390 2012 Doba výp. 31 dní KB 9181 3300028757 volný výběr P390 2012 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1