Počet záznamů: 1  

Marketing v cestovním ruchu

  1. Údaje o názvuMarketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci / Dagmar Jakubíková
    Osobní jméno Jakubíková, Dagmar, 1948- (autor)
    Údaje o vydání2., aktualiz. a rozš. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2012
    Fyz.popis313 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4209-0 (brož.)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AbstraktDruhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu
    Předmět.hesla marketing cestovního ruchu * tourism marketing
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT338.487:658.8 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 91813300014562volný výběr P390 2012Doba výp. 31 dní
    KB 91813300014563volný výběr P390 2012Doba výp. 31 dní
    KB 91813300028757volný výběr P390 2012Doba výp. 31 dní
    Marketing v cestovním ruchu
    Marketing v cestovním ruchu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.