Počet záznamů: 1  

Marketing v cestovním ruchu

  1. KB 9181
    Jakubíková, Dagmar, 1948-
    Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci / Dagmar Jakubíková. -- 2., aktualiz. a rozš. vyd. -- Praha : Grada, 2012. -- 313 s. : il. ; 24 cm. -- Abstrakt: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu. -- ISBN : 978-80-247-4209-0 (brož.).
    marketing cestovního ruchu. tourism marketing. monografie. monographs
    338.487:658.8. (048.8)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.