Počet záznamů: 1  

Politický marketing se zaměřením na prezidentské volby 2013

  1. DA 3003
    Holakovská, Michaela, 1992-
    Politický marketing se zaměřením na prezidentské volby 2013 [rukopis] / Michaela Holakovská. -- 2014. -- 50 l. : barev. il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Jan Šmíd. -- Abstrakt: Anotace Tématem bakalářské práce je politický marketing se zaměřením na prezidentské volby 2013, kde bude rozebrána otázka politického marketingu v prezidentské kampani. Budou zde detailně popsány jednotlivé části s definicemi politického marketingu a marketingového mixu, které zasahují do volebních kampaní. Dále budou představeni dva kandidáti prezidentské volby ve druhém kole Miloš Zeman a Karel Schwarzenberg. U těchto dvou kandidátů bude názorně představeno působení politického marketingu na jejich konkrétních prezidentských kampaních. Tyto kampaně budou po částech popisovány a v závěru porovnány aby byly jasné rozdíly v používání politického marketingu. Tím vzniknou dva rozdílné pohledy na využívání marketingu a hlavně rozdíly ve výběru jednotlivých částí marketingového mixu.. -- Abstrakt: Abstract The theme of this bachelor's thesis is political marketing with a focus on the analysis of political marketing in the context of the presidential election in 2013. Individual components of political marketing and marketing mix that affect the election campaign, will be described in detail and defined. Two candidates who participated in the second round of the presidential election in 2013 will be presented and their campaigns in parts analyzed to show the effect of the political marketing. Comparing these two campaigns at the end of the thesis will point out the differences in the use of political marketing. Thus, in this thesis, will be obtained two different views on the use of political marketing, but mainly on selecting particular parts of the marketing mix.
    Šmíd, Jan, 1973-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie
    2013. politický marketing. prezidentské volby. prezidentští kandidáti. Česko. Miloš Zeman. Karel Schwarzenberg. kampaň. political marketing. presidential election in 2013. campaign. bakalářské práce
    323.23:659.1. 342.511.1. (437.3). (437.1/.3). (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.