Počet záznamů: 1  

Analýza prostředí firmy Curaden

  1. DA 3474
    Hájková, Kateřina, 1991-
    Analýza prostředí firmy Curaden [rukopis] / Kateřina Hájková. -- 2014. -- 58 l. : barev. il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Miroslav Barták. -- Lic. smlouva - utajované skutečnosti do 7.3.2064. -- Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí firmy Curaden, hlavně tedy její české větvě Curaden Czech s.r.o.. Práce je členěna do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zakládá především na studiu odborné literatury a praktická na datech získaných buď z firemního účetnického programu, nebo provedeného dotazníkového šetření. Toto rozdělení neplatí striktně, někdy se dle potřeby jednotlivé části práce prolínají. Na interních datech jsem zkoumala hlavně vývoj během let 2010 až 2013 z hlediska prodeje, ale i porovnání jednotlivých prodejních míst, vývoj objemu prodeje atd. Cílem práce by měla být analýza vývoje firmy během zmiňovaných let, a to z různých úhlů pohledu ve snaze dosáhnout co nejvěrohodnější představy o dosavadním fungování. Na základě těchto poznatků je pak možno odhadnout budoucí vývoj a přijmout opatření, aby se firma ubírala vytyčeným směrem.. -- Abstrakt: This bachelor thesis deals with the analysis of outer and inner environment of the Curaden Company, especially its Czech branch Curaden Czech s.r.o. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. Theoretical part is based on researching the reference literature. Practical part is focused on real figures, gained either from the company's accounting programme, or on figures, which were found out in my own research. This dividing is not strict; sometimes the parts penetrate each other. As far as inner figures are concerned, I inspected mainly the development between 2010 and 2013 from the sale point of view but also the comparison of individual local branches, development of sales and so on. The aim of the bachelor thesis should be the analyse of the company's development between the years mentioned above in effort to reach the most credible conception of its operation so far. On the grounds of my findings it is possible to estimate the future development as well as take preventive measures in order to run the company in a given direction.
    Barták, Miroslav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    strategický marketing. marketingová komunikace. zubní hygiena. Curaprox. dentální hygiena. analýza vnějšího prostředí. analýza vnitřního prostředí. vývoj firmy. oral hygiene. analysis of outer environment. analsysis of inner environment. company development. bakalářské práce
    658.8:005.21. 658.8:316.77. 616.314-083. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.