Počet záznamů: 1  

Digitální marketing ve sportu

  1. Údaje o názvuDigitální marketing ve sportu [rukopis] / Petr Pastýřík
    Osobní jméno Pastýřík, Petr, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis95 l. : barev. il., grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Oldřich Jetmar
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Jetmar, Oldřich, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla sportovní marketing * strategický management
    Předmět.hesladigitální marketing marketing sport strategický plán analýza digitálního marketingu sociální sítě digital marketing strategic plan analysis of digital marketing social networks
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT796.062:658.8 * 005.21 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169403
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 32493300703249sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.