Počet záznamů: 1
Digitální marketing ve sportu
Údaje o názvu Digitální marketing ve sportu [rukopis] / Petr Pastýřík Osobní jméno Pastýřík, Petr, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 95 l. : barev. il., grafy, tabulky Poznámky Ved. práce Oldřich Jetmar Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Jetmar, Oldřich, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla sportovní marketing * strategický management Předmět.hesla digitální marketing marketing sport strategický plán analýza digitálního marketingu sociální sítě digital marketing strategic plan analysis of digital marketing social networks Forma, žánr diplomové práce Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 796.062:658.8 * 005.21 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169403 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3249 3300703249 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1