Počet záznamů: 1
Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman
Údaje o názvu Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman [rukopis] / Miroslav Mojžíš Osobní jméno Mojžíš, Miroslav, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2013 Fyz.popis 69 l., [4] l. příl. : grafy, schémata, tabulky Poznámky Ved. práce Čeněk Celer Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing strategie plánování analýza SWOT průzkum trhu vnitřní a vnější prostředí potraviny marketing strategy planning analysis SWOT market research internal and external environment foodstuffs Forma, žánr diplomové práce MDT (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166137 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 2353 3300702353 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1