Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie hokejového klubu

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie hokejového klubu [rukopis] / Tereza Brtková
    Osobní jméno Brtková, Tereza, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis52 l., [9] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Jiří Novotný
    AbstraktTato bakalářská práce se zabývá strategií hokejového klubu. Předmětem je analyzovat současnou marketingovou strategii HC Most, s. r. o. a na základě této analýzy navrhnout řešení pro její zlepšení a inovaci. První část práce se věnuje teoretickým pojmům z oblasti sportovního marketingu, jeho definice, historie. Zahrnuje dále také teoretickou specifikaci jednotlivých kroků, nutných k bližšímu poznání aktuální situace, ve které se podnik nachází. Mezi ně patří analýza okolního prostředí organizace, analýza organizace samotné, analýza zákazníka a marketingový mix. Ve druhé, praktické části práce, je obsažena základní charakteristika klubu. Třetí kapitola analyzuje současnou marketingovou strategii na základě postupu popsaném v teoretické části. V poslední kapitole je zpracováno dotazníkové šetření a návrhy výsledných doporučení.
    This thesis deals with the strategy of the hockey club. Its main mission is to analyze the current marketing strategy of the hockey club HC Most, Ltd. and propose some solutions on the basis of this analyze. The first part of this thesis is concerned with theoretic terms of the sport marketing, its definition and history. It also includes theoretical specification of particular steps that are needed for closer recognition of the actual situation. Those steps are analysis of the external environment of the organization, analysis of the organization, customer analysis and marketing mix. In the second part, there is a basic characteristic of the hockey club. The third chapter analyses current marketing strategy on the base of the steps from the first chapter. Last chapter includes customer research and final recommendations.
    Dal.odpovědnost Novotný, Jiří, 1946 leden 6.- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová strategie * sportovní marketing * marketingový mix * hokejový klub * marketing strategy * sports marketing * marketing mix * hockey club
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159216
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 13263300701326sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.