Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu společnosti Scaserv a. s

  1. DA 1294
    Šlosárek, Václav, 1981-
    Analýza marketingového mixu společnosti Scaserv a. s. [rukopis] = Analysis of marketing mix of Scaserv company / Václav Šlosárek. -- 2013. -- 53 l., [18] l. příl. : barev. il., grafy, schématy, tabulky. -- Ved. práce Čeněk Celer. -- Abstrakt: Sepsaná bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu ve společnosti SCASERV a. s. a jeho srovnání v konkurenčním prostředí. Práce obsahuje teoretickou část, ve které jsou zpracovány teoretické údaje z dostupných literárních zdrojů v oblasti vztahového marketingu, jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb a situační analýzy. Další praktická část se věnuje analýzou současného marketingového mixu ve společnosti SCASERV a. s. a návrhu na jeho optimalizaci.. -- Abstrakt: The written bachelor´s work is focused on the analysis of marketing mix in SCASERV a. s. company and its comparison in a competitive environment. The work contains a theoretical part where are described a theoretical data from available literature sources in case of relationship marketing, individual instruments of the marketing mix and situational analyses. Following practical part is devoted to analyses of the current marketing mix in SCASERV a. s. company and a proposal for its optimization.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketingový mix. produkt. cena. distribuce. propagace. situační analýza. marketingový průzkum. marketing mix. product. price. placement. promotion. situational analysis. marketing research. bakalářské práce
    (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.