Počet záznamů: 1  

Image města Litoměřice z pohledu mladých lidí

  1. S-BP 5443
    Kuřeová, Květa, 1990-
    Image města Litoměřice z pohledu mladých lidí [rukopis] / Květa Kuřeová. -- 2012. -- 52 l., [3] l. příl. : grafy, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Celková práce se zaměřuje zejména na image města Litoměřice z pohledu mladých lidí. V teoretické části se nejprve zabývám marketingem obecně. Následně konkretizuji teritoriální marketing zejména městský, který je jedním z konceptů marketingového řízení města. Městský marketing se snaží o zvýšení atraktivity města pro všechny cílové skupiny, jako jsou například investoři, turisté, stávající obyvatelé atd. Usiluje o to, aby spotřebovávali statky a služby v daném městě a rádi se do města vraceli. Práce nadále uvádí podmínky vzniku teritoriálního marketingu, jeho příčiny, jednotlivé fáze a v neposlední řadě jeho financování. Další kapitola se zabývá marketingovou komunikací, především komunikačním mixem. Jehož nástroji jsou reklama, podpora prodeje, osobní prodej a public relations. Jednotlivé nástroje nám slouží k propagaci města, aby se dostalo do širokého povědomí veřejnosti, a usilují o vytvoření pozitivní image města. Dále je charakterizována samotná image, její struktura, tvorba a jednotlivé druhy. V praktické části je zmíněna základní charakteristika města Litoměřice, po které následuje dotazníkové šetření, po jehož vyhodnocení jsme dospěli k závěru, jak mladí lidé vnímají image město Litoměřice.. -- Abstrakt: The whole thesis is concentrated particularly on image of Litoměřice town from young people point of view. First of all in the theoretical part I am concerned with the marketing generally. Subsequently I concretize the territorial marketing especially the municipal one, which is one of the municipal marketing management concepts. Municipal marketing aims for increasing of the town attractiveness for all target groups, as for example investors, tourists, present residents etc. It aims for their consumption of goods and services in actual town and for their glad coming back to town. The thesis further presents the conditions of territorial marketing formation, its causes, individual phases and last but not least its financing. Following chapter deals with marketing communication, especially with communication mix. Its instruments comprise advertising, sale support, personal sale and public relations. Individual instruments serves to us to get the town publicity into do broad public awareness and aim for formation of positive town image. Further the image itself, its structure, formation and individual types are characterized. In the practical part the basic characterization of Litoměřice town is mentioned, followed by survey via questionnaire, after its evaluation we reached the conclusion how young people perceive the image of Litoměřice town.
    Olšová, Petra. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje
    marketing. teritoriální marketing. komunikace (sdělování). marketingové řízení. městský marketing. marketingový mix. marketingová komunikace. komunikační mix. image. imageability. image prostření. image města. marketing. marketing management. territorial marketing. urban marketing. marketing mix. marketing communications. communication mix. image. imageability. image area. image of the city. bakalářské práce
    339.138. 658.8. 316.77. 332.146. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.