Počet záznamů: 1  

Genderové stereotypy v reklamních textech

  1. Údaje o názvuGenderové stereotypy v reklamních textech / Olga Komárková
    Osobní jméno Komárková, Olga (autor)
    Vyd.údajePraha : Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, 2006
    Fyz.popis214 s. : il. (převážně barev.) ; 21 cm
    ISBN80-7308-148-2 (brož.)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace * reklamní texty * gender * advertising * communication in marketing * advertising copy * gender
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 658.8:316.77 * 659.131.2 * 316.66-055.1/.3 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-S 201903149297530volný výběr M310 2006Doba výp. 31 dní
    Genderové stereotypy v reklamních textech

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.