Počet záznamů: 1  

Marketingová situační analýza produktového portfolia firmy Aminostar

  1. S-BP 5213
    Duba, Jakub, 1987-
    Marketingová situační analýza produktového portfolia firmy Aminostar [rukopis] / Jakub Duba. -- 2011. -- 67 l., [16] l. příl. : il., tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Cílem této práce je zhodnocení efektivnosti produktového portfolia společnosti Aminostar s použitím marketingové situační analýzy. Dílčími cíly analýzy je prověřit přehlednost portfolia, šíři, konzistenci a roztřídit produkty do skupin dle jejich perspektivy, vytipovat produkty vhodné pro prodej ve fitness centrech a nadbytečné produkty vhodné pro vyřazení. Zhodnocení efektivnosti produktového portfolia firmy má čtyři části. První část zkoumá spokojenost zákazníků a obchodních zástupců s produktovým portfoliem na základě výsledků z orientačního minivýzkumu. Druhá část je věnována analýze vlastního produktového portfolia firmy Aminostar. Třetí část se zabývá hodnocením portfolia přímé konkurenční společnosti Nutrend. Čtvrtou část tvoří SWOT analýza, která je syntézou výsledků všech dvou předešlých analýz a tří výzkumů. Jejím výsledkem jsou doporučení pro společnost Aminostar. Výsledkem je zjištění, že v širokém sortimentu se zákazníci špatně orientují a je třeba jim pomoci lepším značením produktů. Příležitostí je lepší využití on-line poradny, prostřednictvím které je možné získat zákazníky pro další produkty. Další příležitostí je zavedení nových produktů či inovace balení. Na základě analýzy byl sestaven vhodný sortiment pro fitness centra a skupina málo perspektivních produktů vhodná k vyřazení.. -- Abstrakt: The aim of this thesis is to evaluate the effectiveness of the Aminostar product portfolio by a marketing situational analysis. Partial aims of analysis is to test the clarity of the portfolio, the portfolio width, consistency, and to categorize products into groups according to their perspective, to identify suitable products for sale in fitness centers and identify products suitable for elimination. Evaluation of the effectiveness of the company's product portfolio consists of four parts. The first part deals with customers and sales representatives satisfaction with product portfolio based on the results of the indicative mini research. The second part is devoted to analyzing the Aminstar's own product portfolio. The third part deals with the evaluation of the portfolio of direct competitor Nutrend. The fourth part is the SWOT analysis, which is a synthesis of the two previous results of two previous analysis and three researches. The result is a recommendation for the company Aminostar. The result is the finding that customers are poorly oriented in wide range of products and there is need to help them by better product signage. The opportunities are greater use of online counseling, through which company can get customers for additional products. Another opportunity is the introduction of new products and packaging innovations. The group of product was compiled for fitness centers on the base of analyses and group of non perspective products for elimination.
    Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    portfoliová analýza. konkurence. výzkum a vývoj. reklama a propagace. analýza nákladů a přínosů. analýza vnitřního prostředí. marketingová situační analýza. analýza vnějšího prostředí. značka. obal. SWOT analýza. BCG matice. analysis of internal environment. marketing situation analysis. portfolio analysis. analysis of the external environment. research. competition. brand. promotion. SWOT analysis. BCG matrix. bakalářské práce
    657.478. 659.1. 001.89. 339.137. 339.13.017. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.