Počet záznamů: 1
Analýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p
Údaje o názvu Analýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p [rukopis] / Martin Jungmann Další variantní názvy Analýza marketingové strategie Lesů České republiky, s. p Osobní jméno Jungmann, Martin, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2011 Fyz.popis 72 l., [0] l. příl. : Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Dal.odpovědnost Nigrinová, Lenka (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * analýza nákladů a přínosů * lesy * konkurence Předmět.hesla Marketingová strategie Poslání firmy Cíle firmy Marketingové cíle SWOT analýza Marketingový mix Marketing strategy Mission of the company Company objectives Marketing objectives SWOT analyse Marketing mix Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.137 * 630.1 * 657.478 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134422 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5214 4212133011 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1