Počet záznamů: 1  

Marketingová turistická destinace České Švýcarsko

  1. Údaje o názvuMarketingová turistická destinace České Švýcarsko [rukopis] = Marketing tourism of the destination Bohemian Switzerland / Jan Kubaška
    Souběž.n.Marketing tourism of the destination Bohemian Switzerland
    Osobní jméno Kubaška, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis47 l., [5] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktOblast České Švýcarsko byla a je jednou z nejznámějších turistických destinací ve střední Evropě. V roce 2000 byla také prohlášena za národní park. Tato destinace láká návštěvníky zejména kvůli svým skalním hřbetům, kaňonům, pískovcovým věžím a neméně kvůli rozmanitosti rostlin a živočichů. Tato práce je zaměřena na turistickou destinaci České Švýcarsko z pohledu marketingu, pro který je stěžejní vypracování marketingového plánu. Ten se skládá z několika kroků, které jsou v této práci rozebrány nejdříve na teoretické úrovni, později jsou aplikovány konkrétně na České Švýcarsko. Cílem práce je navrhnout takovou marketingovou strategii, která zohledňuje silné a slabé stránky destinace a rovněž bere v potaz příležitosti a hrozby, které mají pro destinaci význam. Nedílnou součástí práce tedy je i SWOT analýza.
    The region Bohemian Switzerland was and still is one of the most well-known tourist destinations in Central Europe. It became a national park in 2000. This destination is interesting for visitors because of its ledges, canyons, sandstone towers and because of its diversification of plant and animal species, too. This thesis is focused on the Czech tourist destination Bohemian Switzerland in the marketing aspect for which is important to draw up a marketing plan. It consists of several steps, which are first overhauled on the theoretic level and then they are concretely applied to Bohemian Switzerland. The aim of this thesis is to propose such a marketing strategy which allows for weaknesses and strengths of the destination and which impeaches opportunities and threats as well. These four features have an importance for the destination. Integral part of this thesis is therefore a SWOT analysis.
    Dal.odpovědnost Navrátil, Aleš (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla cestovní ruch * marketing cestovního ruchu
    Předmět.hesla České Švýcarsko (Česko)
    Předmět.hesla swot analýza * priority cestovního ruchu * Tourism * Marketing Plan * SWOT Analysis * priority tourism
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT338.48 * 338.487:658.8 * (437.31-16) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00100980
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 49594212132398sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.