Počet záznamů: 1
Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s
Údaje o názvu Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s. : [rukopis] = Marketing strategy of the use of direct banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.) / Markéta Dolanská Souběž.n. Marketing strategy of the use of direct banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.) Osobní jméno Dolanská, Markéta, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2009 Fyz.popis 73 l., [2] l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Dal.odpovědnost Zábranská, Alena (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * bankovnictví * banky * služby * poplatky * elektronické bankovnictví Předmět.hesla Česko Předmět.hesla marketingová strategie marketingový mix klient respondent telefonní bankovnictví rezident produkt internetbanking phonebanking wapbanking public relations Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 336.7 - Finance MDT (437.3) * 339.138 * 658.8 * 338.46 * 336.23 * 351.72 * 336.717:004.78 * 336.71 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00063459 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4595 4212130991 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1