Počet záznamů: 1  

Opakovaně neprospívající žák postupující věkem a jeho sociální pozice ve školní třídě

  1. P-DP 14618
    Korečková, Hana, 1982-
    Opakovaně neprospívající žák postupující věkem a jeho sociální pozice ve školní třídě [rukopis] / Hana Korečková. -- 2008. -- 50 l., [39] l. příl. -- CD nedodáno. -- Obsahuje tabulky a grafy. -- Abstrakt: Jedním z aspektů, které se promítly do praxe po zavedení nového školského zákona, (především § 52 Zákona o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání č. 561/2004 Sb. ze dne 24. září 2004), je změna v oblasti možnosti opakování ročníků ("propadnutí``). V současnosti platí (dle § 52 výše zmíněného zákona) - jestliže žák neprospěje na konci školního roku a stane se mu tak podruhé za jeho povinnou školní docházku, přesto postupuje do vyššího ročníku. V této práci jsme se pokusili přispět k objasnění sociální pozice tohoto žáka v jeho třídě.. -- Abstrakt: One of the aspects which have influenced the practice after new school law came into effect (mostly §52 of the Law about preschool, elementary, middle, advanced vocational training and other education No. 561/2004 Collection, which came into force on 24th September 2004) is the change in the possibility of repeating of school years ("failing``). These days (according to the §52 of the Law mentioned above) in case the student does not pass at the end of school year and it happens for the second time during his school attendance anyhow he continues in higher grade. This document tries to clarify the social position of this student in his class.
    Mattioli, Jan, 1955-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra psychologie
    základní školy. problémoví žáci. školní třídy. sociální pozice. neprospívající žák. social position. failing pupil. diplomové práce
    373.3. 373.3.011.3-052-056.49. 371.311.5. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.