Počet záznamů: 1  

Marketingové mikroprostředí bankovních a peněžních institucí

  1. Údaje o názvuMarketingové mikroprostředí bankovních a peněžních institucí : [rukopis] Jan Husník
    Osobní jméno Husník, Jan (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje1995
    Fyz.popis101 s., příl.
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Pešek, Antonín (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla banky * marketing
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT336.7 * 339.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 504212102761sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.