Počet záznamů: 1
Marketingové mikroprostředí bankovních a peněžních institucí
Údaje o názvu Marketingové mikroprostředí bankovních a peněžních institucí : [rukopis] Jan Husník Osobní jméno Husník, Jan (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 1995 Fyz.popis 101 s., příl. Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Pešek, Antonín (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla banky * marketing Forma, žánr bakalářské práce MDT 336.7 * 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 50 4212102761 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1