Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie prezentovaná na příkladu Všeobecné zdravotní pojištovny České republiky

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie prezentovaná na příkladu Všeobecné zdravotní pojištovny České republiky : [rukopis] Marie Vejražková
    Osobní jméno Vejražková, Marie (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2005
    Fyz.popis50 l., 33 l. příl. : il., tabulky
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce - FSE UJEP, Ústí n.L., 2005 -- Ved. práce Antonín Moravec
    Dal.odpovědnost Moravec, Antonín (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * strategický marketing * zdravotní pojišťovny
    Předmět.hesla Česko
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    658 - Řízení a správa podniku
    368 - Pojišťovnictví
    MDT339.1 * 368 * 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 32004212121842sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.