Počet záznamů: 1  

Marketing od A do Z

  1. Údaje o názvuMarketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler
    Souběž.n.Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know
    Osobní jméno Kotler, Philip, 1931- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2003
    Fyz.popis203 s.
    ISBN80-7261-082-1
    Dal.odpovědnost Škapová, Hana (překladatel)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT339.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 19134212116334volný výběr P711 2003Doba výp. 31 dní
    S-SE 1913 a4212116437volný výběr P711 2003Doba výp. 31 dní
    S-SE 1913 c4212116439volný výběr P711 2003Doba výp. 31 dní
    Marketing od A do Z

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.