Počet záznamů: 1
Možnosti využití vizuálních médií ve výuce postavení žen ve společnosti v hodinách dějepisu na gymnáziu a SŠ
- DA 15851
Nepustilová, Kateřina, 1998-
Možnosti využití vizuálních médií ve výuce postavení žen ve společnosti v hodinách dějepisu na gymnáziu a SŠ / Kateřina Nepustilová. -- 2024. -- 79 listů, 31 nečíslovaných listů příloh : ilustrace (některé barevné). -- Vedoucí práce Josef Märc. -- Oponent Milan Hes. -- Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá možnostmi využití vizuálních médií v hodinách dějepisu na středních školách a soustředí se na téma postavení žen ve společnosti. Cílem této práce je nastínění aktuální situace výuky ženské otázky v dějepisném vyučování a vytvoření modelových hodin na toto téma. Jednotlivé modelové hodiny ve formě podrobných příprav jsou postaveny na práci s vizuálními médii a opírají se o moderní didaktické metody a přístupy.. -- Abstrakt: The presented diploma thesis deals with the possibilities of using visual media in history classes at secondary schools, and focuses on the topic of the position of women in society. The aim of this work is to outline the current situation of teaching the women's issue in history teaching, and to create model lessons on this topic. Individual model lessons in the form of detailed preparations are based on work with visual media and rely on modern didactic methods and approaches.
Märc, Josef, 1964-. Hes, Milan. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra historie
dějepis. ženy - dějiny. dějepis. gender. žena. média. modelová hodina. history. gender. woman. media. model lesson. diplomové práce
93/94. 316.346.2-055.2. (043)378.2
Počet záznamů: 1