Počet záznamů: 1  

Hodnocení jako významný faktor motivace žáků při rozvoji jejich dovedností

  1. DA 15046
    Palounková, Blanka, 1972-
    Hodnocení jako významný faktor motivace žáků při rozvoji jejich dovedností / Blanka Palounková. -- 2023. -- 114 listů : ilustrace, grafy. -- Vedoucí práce Jana Pavlíková. -- Oponent Zuzana Procházková. -- Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na hodnocení a jeho vliv na motivaci a rozvoj žákových dovedností v předmětu anglický jazyk. Práce poskytuje teoretické informace o funkcích, typech a cílech hodnocení. Zabývá se dále tím, co je cílem výuky anglického jazyka a jak tyto cíle efektivně hodnotit. Nahlíží do strategických dokumentů týkajících se vzdělávání v České republice a vybírá z nich vizi hodnocení. Cílem této prá-ce je zjistit, jaký vliv má změna způsobu hodnocení na žáky a na jejich přístup k angličtině a na rozvoj jejich dovedností. Výzkum probíhal v hodinách anglického jazy-ka v osmém a devátém ročníku dvou základních škol, kde používají běžnou klasifikaci a v devátém ročníku školy, kde se používá slovní hodnocení. Metody výzkumu a následné zpracování a vyhodnocení dat poskytnou informace o vlivu změny hodnocení na žáky.. -- Abstrakt: The diploma thesis is focused on assessment and its influence on the motivation and de-velopment of pupil skills in the subject of English language. The work provides theoreti-cal information about the functions, types, and goals of the assessment. It also deals with the goal of English language teaching and how to evaluate these goals effectively. It in-vestigates strategic documents related to education in the Czech Republic and selects a vision of assessment from them. The aim of this work is to find out the impact of the change in the assessment method on pupils and on their approach to English and on the development of their skills. The research took place in the English language classes in the eighth and ninth grades of two elementary schools, where they use common classifica-tion, and in the ninth grade of the school, where verbal assessment is used. Research methods and subsequent data processing and their evaluation will provide information about the impact of the change in assessment on pupils.
    Pavlíková, Jana, 1968-. Procházková, Zuzana. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra anglistiky
    hodnocení žáků. sebehodnocení žáků. školní hodnocení. funkce hodnocení. prostředky hodnocení. anglický jazyk. komunikační kompetence. school assessment. functions of assessment. means of assessment. self- as-sessment. English language. communicative competence. diplomové práce
    37.091.26/.27. 37.091.26. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.