Počet záznamů: 1
Televizní zpravodajství jako paradox
Údaje o názvu Televizní zpravodajství jako paradox : jak (ne)rozumět zpravodajství / Marek Lapčík Osobní jméno Lapčík, Marek, 1973- (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012 Fyz.popis 333 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-244-3326-4 (brož.) Edice Kultura, média, komunikace Edice/vedl.záhl. Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií. Kultura, média, komunikace. Poznámky V prelimináriích označení a název části: Díl I., Televizní zpravodajství jako komplexní komunikát : (teorie a model analýzy) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií Předmět.hesla televizní zpravodajství * audiovizuální média * mediální komunikace * mediální obraz * diskurzivní analýza * television broadcasting of news * audiovisual media * communication in mass media * media coverage * discourse analysis Forma, žánr monografie * monographs Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 070.431:654.197 * 316.774-028.26 * 316.772.4 * 316.776.3 * 801.73 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 41494/1 3300066628 sklad B Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1