Počet záznamů: 1  

Metody rozvoje předčtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku

  1. DA 14686
    Fučíková, Jitka, 1982-
    Metody rozvoje předčtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku / Jitka Fučíková. -- 2023. -- 83 listů, 10 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace. -- Vedoucí práce Blanka Janáčková. -- Oponent Pavel Adámek. -- Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá rozvojem předčtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku. Jejím cílem je představit metody, kterými lze přiblížit dětskou obrázkovou knihu předškolním dětem. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vychází ze studia odborné literatury a dalších zdrojů. Seznamuje čtenáře se základními pojmy a odbornými poznatky vycházejícími z práce s dětmi předškolního věku. Praktická část popisuje metody, jejichž pomocí může pedagog mateřské školy pracovat s dětskou obrázkovou knihou, a nenásilnou formou tak u dětí podporovat rozvoj předčtenářských dovedností. Závěr bakalářské práce shrnuje získané poznatky a objasňuje přínos použitých metod práce s knihou při jejich realizaci v praxi.. -- Abstrakt: Thebachelor's thesis deals with thedevelopment ofpre-reading literacy inchildren of preschool age. Its goal is to present methods by which children's picture books can be brought closer to preschool children. The work is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part is based on the study of professional literature and other sources. It introduces the reader to basic terms and professional knowledge based on work with children of preschool age. The practical part describes the methods by which the kindergarten teacher can work with children's picture books and thus support the development of pre-reading skills in children in a non-violent way. The conclusion of the bachelor's thesis summarizes the knowledge gained and clarifies the contribution of the used methods of working with the book in their implementation in practice.
    Janáčková, Blanka, 1951-. Adámek, Pavel. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    čtenářská pregramotnost. obrázkové knihy. děti předškolního věku. metody rozvoje. obrázková kniha. předčtenářská gramotnost. předškolní věk. development methods. picture book. pre-reading literacy. preschool age. bakalářské práce
    028.1-021.67. 087.5. 316.346.32-053.4. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.