Počet záznamů: 1  

Literárněvýchovná práce s postavou vodníka v díle Kytice od Karla Jaromíra Erbena v 7. ročníku ZŠ

  1. DA 13801
    Kovandová, Kateřina, 2000-
    Literárněvýchovná práce s postavou vodníka v díle Kytice od Karla Jaromíra Erbena v 7. ročníku ZŠ / Kateřina Kovandová. -- 2022. -- 45 listů : ilustrace. -- Oponent Ondřej Hník. -- Vedoucí práce Gabriela Vlasáková. -- Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je sestavit funkční modelovou hodinu, kterou lze použít v rámci hodin literární výchovy. Cílem hodiny je, aby žáci byli schopni po provedení několika didaktických aktivit vytvořit vlastní interpretaci postavy vodníka z díla Kytice od Karla Jaromíra Erbena. Hodina bude primárně určena pro žáky 7. ročníku základních škol. Teoretická část bude zaměřena na typologii literární postavy a vysvětlení pojmu didaktické interpretace. V rámci teoretického popisu didaktické intepretace budou zmíněny klady při její aplikaci ve výuce. Cílem praktické části bakalářské práce bude představit modelovou hodinu sestavenou z několika didaktických aktivit a finální interpretace Erbenova vodníka. Na závěr bude v praktické části modelová hodina ověřena při výuce a reflektována.. -- Abstrakt: The aim of this bachelor's thesis is to set up a functional model lesson that can be used within the literary education. The aim of the lesson is that pupils are able to write their own interpretation of the water-spirit character from Kytice by Karel Jaromír Erben after performance of several didactic activities. The lesson will be intended especially for pupils from the 7th class of elementary schools. The theoretical part will focus on the typology of literary character and explanation of the term of didactic interpretation. As a part of the theoretical description of didactic interpretation will be mentioned positives in its application in teaching. The aim of the practical part of the bachelor´s thesis will introduced the model lesson composed from several didactic activities and the final interpretation of Erben´s water spirit. Finally, in the practical part the model lesson will be verified and reflected during the teaching.
    Hník, Ondřej. Vlasáková, Gabriela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    Erben, Karel Jaromír, 1811-1870. čeští spisovatelé. literární výchova. učivo základních škol. modelová hodina. literatura. metody. postava. interpretace. dovednosti. model lesson. literature. methods. charakter. interpretation. skills. bakalářské práce
    821.162.3-051. 82:37.016. 373.3.016. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.