Počet záznamů: 1  

Používání popisného jazyka v německé sociální práci s dětmi a mládeží ohroženými stigmatizací

  1. DA 13981
    Hromadík, Tomáš, 1999-
    Používání popisného jazyka v německé sociální práci s dětmi a mládeží ohroženými stigmatizací / Tomáš Hromadík. -- 2022. -- 41 stran + 1 CD. -- Vedoucí práce Alexandra Petrů. -- Oponent Kateřina Riedelová. -- Abstrakt: Práce se zaměřuje na jazyk bez předsudků (popisný jazyk) u dětí a mládeže, které jsou ohrožené stigmatizací. V práci je popsán současný stav jazyka bez předsudků a poté důležité aspekty a důvody používání popisného jazyka v dnešní sociální práci. Práce je rozdělena do více kapitol, kde jsou identifikovány teorie a přístupy, které se s popisným jazykem pojí. Poznatky z teorie jsou propojeny s informacemi od sociální pedagožky a sociální pracovnice z Německa.. -- Abstrakt: The work focuses on language without prejudices (bias-free language) in children and adolescents who are at risk of stigma. The thesis describes the current state of language without prejudices and then the important aspects and reasons for the use of bias-free language in today's social work. The work is divided into several chapters, where the theories and approaches that are associated with bias-free language are identified. The findings from the theory are linked to information from a social pedagogue and a social worker from Germany.
    Petrů, Alexandra. Riedelová, Kateřina. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce
    sociální práce. sociální pedagogika. stigma (sociální psychologie). děti a mládež. sociální pracovník. sociální pedagog. stigmatizace a labeling. popisný jazyk. caseworker. social pedagogue. child and teen-agers. stigmatisation and labeling. bias-free language. bakalářské práce
    364-78. 37.013.42. 316.662-022.212. 316.346.32-053.2. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.