Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie lokálního produktu

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie lokálního produktu / Richard Červa
    Osobní jméno Červa, Richard, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2019
    Fyz.popis69 listů : ilustrace, grafy
    PoznámkyOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
    Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový management * internetový marketing * public relations
    Předmět.heslamarketingová strategie akvizice zákazníků lokální marketing brand identity marketingový mix brand signature komunikační kanály online marketing marketing produktu marketing strategy customer acquisition local marketing marketing mix communication channels product marketing
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005 * 658.8:004.738.5 * 659.4 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00183359
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 117773300711777sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.