Počet záznamů: 1
Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích
Údaje o názvu Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích / Jan Vlach Osobní jméno Vlach, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2019 Fyz.popis 97 stran : grafy, schémata Poznámky Oponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla internetový marketing * sociální sítě Předmět.hesla business-to-business Facebook online marketing LinkedIn business-to-business social networks Forma, žánr diplomové práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:004.738.5 * 316.472.4 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181932 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 11168 3300711168 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1