Počet záznamů: 1
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování
Údaje o názvu Merchandising a jeho vliv na nákupní chování / Jiřina Švecová Osobní jméno Picková, Jiřina, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2019 Fyz.popis 65 stran : ilustrace, grafy Poznámky Oponent Libor Měsíček. Vedoucí práce Kateřina Kovářová Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019 Dal.odpovědnost Měsíček, Libor, jr. (oponent)
Kovářová, Kateřina (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla spotřebitelské chování * maloobchod Předmět.hesla nákupní chování vizuální merchandising zákazník spotřebitel zboží Retail shopping behavior visual merchandising customer consumer range of products Forma, žánr diplomové práce Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 366.1 * 339.37 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179472 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 11143 3300711143 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1