Počet záznamů: 1
Vliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou
Údaje o názvu Vliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou / Michaela Horáková Osobní jméno Horáková, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2019 Fyz.popis 82 listů : grafy Poznámky Oponent Jan Janovec. Vedoucí práce Vlastimil Chytrý Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2019 Dal.odpovědnost Janovec, Jan (oponent)
Chytrý, Vlastimil, 1984- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla poznávání * autoregulace učení * metakognice * matematické myšlení Předmět.hesla matematika sebehodnocení Rogersova teorie školní věk metacognition mathematics self-evaluation Rogers theory school aged Forma, žánr diplomové práce Konspekt 159.95 - Vyšší duševní procesy MDT 159.953.5:159.923.5 * 159.95 * 159.95:165.242 * 51:165 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179697 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 10786 3300710786 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1