Počet záznamů: 1  

Vliv ceny a důvěry na online nákup knih

  1. Údaje o názvuVliv ceny a důvěry na online nákup knih / Simona Štěpničková
    Osobní jméno Štěpničková, Simona, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2018
    Fyz.popis61 stran : grafy
    PoznámkyOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Alice Reissová
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2018
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
    Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * nakupování
    Předmět.heslainternetový prodej prodej knih knihkupectví cena důvěra loajalita online sales book sales bookstore price trust loyalty
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT366.1 * 64.033 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179463
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 99853300709985sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.