Počet záznamů: 1
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Údaje o názvu Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru / Daniel Furka Osobní jméno Furka, Daniel, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2018 Fyz.popis 81 stran : grafy Poznámky Oponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Lucie Povolná Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2018 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * lékárenství Předmět.hesla marketingový mix řízený rozhovor Česká republika pharmacies marketing mix controlled interwiev Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 615.014 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179413 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 9964 3300709964 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1