Počet záznamů: 1  

Aktivizující metody ve výuce mateřského jazyka v primární škole

  1. DA 7709
    Sobotková, Jana, 1976-
    Aktivizující metody ve výuce mateřského jazyka v primární škole / Jana Sobotková. -- 2017. -- 56 listů : grafy. -- Vedoucí práce Jaromíra Šindelářová. -- Oponent Hana Drtinová. -- Abstrakt: Diplomové práce se zabývá aktivizujícími metodami ve výuce mateřského jazyka v primární škole. Teoretická část přibližuje historický vývoj výukových metod, jejich klasifikaci, charakteristiku a možnosti využití aktivizujících metod při výuce mateřského jazyka v primární škole. Cílem praktické části diplomové práce bylo sestavit pořadí čtyř nejpoužívanějších aktivizujících výukových metod v hodinách mateřského jazyka v primární škole a tu nejpoužívanější (didaktické hry) následně podrobit hlubšímu zkoumání. Prostřednictvím dotazníkového šetření a následných rozhovorů s pedagogy byly zjišťovány jejich zkušenosti a názory na otázky začleňování didaktických her do výuky českého jazyka na prvním stupni základních škol. Jednalo se zejména o zjišťování, jaká pozitiva podle názoru pedagogů přináší využívání didaktických her ve výuce a zda jsou s nimi naopak spojena nějaká úskalí. Rovněž nás zajímalo, zda se míra využívání didaktických her liší podle ročníku výuky, délky praxe apod.. -- Abstrakt: Thesis deals with activating methods in teaching the mother language at primary school. The theoretical part elucidates the historical development of teaching methods, their classification, characteristics of activating methods and their usage in teaching the mother language in primary school. The goal of the practical part of the thesis was to draw up a ranking of the four most used activating methods in teaching the mother language in primary school. The most widely used method (educational games) was subsequently explored in detail. The aim of the research was to find out (using questionnaire and subsequent interviews) their experiences and views on the integration of educational games in teaching the Czech language at primary schools. We focused mainly on identification of positive aspects in the use of educational games in teaching and, on the contrary, whether they are associated with some pitfalls. We also wondered whether the rate of use of educational games vary by grade of teaching, length of teacher's practice, etc.
    Šindelářová, Jaromíra, 1961-. Drtinová, Hana. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    didaktické hry. čeština. aktivizující metody. situační metody. inscenační metody. activating methods. educational games. situational methods. staging methods. Czech language. diplomové práce
    37.091.33. 811.162.3. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.