Počet záznamů: 1  

Komunikační strategie firmy s módními doplňky

  1. Údaje o názvuKomunikační strategie firmy s módními doplňky [rukopis] / Radka Nožičková
    Osobní jméno Nožičková, Radka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis50 l., [7] l. příl. : grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * internetový marketing * módní doplňky
    Předmět.heslaKomunikační strategie Nástroje marketingové komunikace Nové formy marketingové komunikace Communication strategy Marketing communication Internet marketing Marketing communication tools New forms of marketing communication
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 391.4 * 646.48 * 658.8:004.738.5 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159245
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 54894212134365sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.