Počet záznamů: 1
Global marketing
Údaje o názvu Global marketing : a decision-oriented approach / Svend Hollensen Osobní jméno Hollensen, Svend (autor) Údaje o vydání 5th ed. Vyd.údaje Harlow ; New York : Financial Times ; Prentice Hall, 2011 Fyz.popis xliii, 756 s. : il. ISBN 978-0-273-72622-7 (brož.) Předmět.hesla marketing * strategický marketing * mezinárodní marketing Předmět.hesla Internationales Marketing Lehrbuch Fallstudiensammlung Export marketing Export marketing Forma, žánr příručky * případové studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:339.564 * 658.8:005.21 * 339.138 * 658.8 * (078.7) * (035) Země vyd. Velká Británie ; Spojené státy americké ; Kanada Jazyk dok. angličtina URL Obsah Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3684 4212133100 volný výběr P712 2011 prezenční výpůjčka v knihovně
Počet záznamů: 1